To ψηφιακό παζλ του σύγχρονου ξενοδοχείου θα συμπληρωθεί κομμάτι – κομμάτι στην έκθεση Xenia 2019 στα πλαίσια της δημοφιλούς πλέον παράλληλης εκδήλωσης Digi Hotel.
Στρατηγική, πωλήσεις, κρατήσεις, sites, περιεχόμενο, κανάλια διανομής, OTA’s, μάρκετινγκ, διαφήμιση, social media, τεχνικές αλλά και τα πιο επιτυχημένα case studies θα πρωταγωνιστήσουν στην σκηνή του Digi Hotel, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στο Hall 3.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη και σημαντικότερη εκδήλωση του τομέα του digital hoteling που θα πραγματοποιηθεί και φέτος στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia. Καθημερινά, μέσα από ένα πολύωρο πρόγραμμα, κορυφαία στελέχη ξενοδοχείων, καταξιωμένοι επαγγελματίες του digital marketing, ξένοι ομιλητές και ειδικοί θα παρουσιάσουν, μέσα από ομιλίες, συζητήσεις σε πάνελ όλες τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις του Online παγκόσμιου περιβάλλοντος, δίνοντας λύσεις, συμβουλές και οδηγίες στους έλληνες ξενοδόχους.
Πλούσιο πρόγραμμα με κορυφαίους ομιλητές
Μέσα από θεματικές ενότητες οι ομιλητές θα αναλύσουν τόσο τις εξελίξεις στις συνήθειες του σύγχρονου ταξιδιώτη και πως αυτός συμπεριφέρεται Online, ποια είναι η ψηφιακή διαδρομή που ακολουθεί στην αναζήτηση του για το ξενοδοχείο των διακοπών του και πως το επιλέγει, όσο και τα εργαλεία που έχει σήμερα στη διάθεση του το ξενοδοχείο για να προβληθεί στο κοινό που επιθυμεί και του ταιριάζει, τα κανάλια πώλησης που είναι κατάλληλα για αυτό, στρατηγικές, κόστη, κ.α.
Στελέχη της ξενοδοχειακής αγοράς θα εξηγήσουν μέσα από πραγματικά παραδείγματα τους τρόπους που μπορεί ένα ξενοδοχείο να επιτύχει υψηλά ποσοστά απευθείας κρατήσεων μέσα από το site του και θα δώσουν συμβουλές για την σωστή διαχείριση και διανομή των ηλεκτρονικών καναλιών. Ειδικοί στη δημιουργία περιεχομένου θα παρουσιάσουν σωστές πρακτικές παραγωγής όλων των ειδών περιεχομένου, αλλά και το πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να εκμεταλλευτούν το περιεχόμενο που παράγουν δωρεάν οι πελάτες τους για αυτούς. Το online marketing, η διαφήμιση και όλοι οι σύγχρονοι τρόποι ψηφιακής προώθησης επίσης θα αναλυθούν από ειδικούς ομιλητές, οι οποίοι θα αναλύσουν τα νέα εργαλεία που είναι διαθέσιμα για τα ξενοδοχεία και κυρίως τους τρόπους στόχευσης του κοινού αλλά και τα κόστη.