Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 2ου Ανοικτού Συνεδρίου της Συνομοσπονδίας και Επιχειρηματικών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας στα πλαίσια της έκθεσης XENIA, την Κυριακή, 26 Νοεμβρίου…
Το συνέδριο άνοιξε με τον χαιρετισμό του προέδρου της Συνομοσπονδίας, Παναγιώτη Τοκούζη, ο οποίος σημείωσε πως «στόχος του συνεδρίου είναι να εξελιχθεί στην ετήσια συνάντηση των μελών της ΣΕΤΚΕ, με σκοπό την ενημέρωσή τους για όλα τα σύγχρονα θέματα που αφορούν τον κλάδο». Στη συνέχεια, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στον ευθύ ανταγωνισμό που δέχονται τα τουριστικά καταλύματα από τις πλατφόρμες τύπου Air Bnb, ενώ δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει πως η χρονιά που πέρασε «απέδειξε με τον πιο εύγλωττο τρόπο ότι ο Τουρισμός είναι ο μόνος τομέας που μπορεί να εγγυηθεί την ανάπτυξη και την έξοδο της χώρας από τη δεκαετή σχεδόν οικονομική κρίση».
https://www.xenia.gr/wp-content/uploads/2017/11/IMG_1113_LOW.jpg
Στη συνέχεια, χαιρετισμό απηύθυναν η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά και οι κ.κ. Μάνος Κόνσολας, τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας, Καρίμαλης Χαράλαμπος, Πρόεδρος ΕΟΤ, Γιώργος Τζιάλλας. Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Γιώργος Χατζημάρκου, Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Βερνίκος, Γενικός Γραμματέας ΣΕΤΕ και Γιώργος Αμβράζης, γεν. διευθυντής ΣΕΤΕ.
Στο επίκεντρο το «Καλάθι Πρωινού»
Περίοπτη θέση στο πρόγραμμα του συνεδρίου είχε η παρουσίαση του «Καλάθι Πρωινού», μια πρωτοβουλία της Συνομοσπονδίας που δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να γευτούν παραδοσιακά τρόφιμα και ποτά κάθε τόπου από μικρούς παραγωγούς. Το Καλάθι θα προσφέρεται σε δύο μορφές: σε ένα πραγματικό καλάθι με προϊόντα για τα καταλύματα που δεν διαθέτουν χώρους εστίασης και με τα προϊόντα στη σύνθεση του πρωινού μπουφέ, για όσα διαθέτουν. Και στις δύο περιπτώσεις θα υπάρχει το σήμα πιστοποίησης, το όνομα του καταλύματος και ένα QR Code.
Πολλά και ενδιαφέροντα θέματα
Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν όλα τα ζητήματα που αναλύθηκαν στο συνέδριο και αφορούσαν καίρια ζητήματα του κλάδου. Συγκεκριμένα ο κ. Χρήστος Πετρέας, Οικονομολόγος, Eμπειρογνώμων και σύμβουλος Tουριστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης και marketing, μίλησε για τη «Στρατηγική προσέγγιση αξιοποίησης των ειδικών εναλλακτικών μορφών τουρισμού για τα ενοικιαζόμενα καταλύματα», ενώ η κα Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύβουλος της Marketing Greece, μίλησε για τη «Σημασία των συνεργειών για τον εμπλουτισμό και την προβολή του τουριστικού προϊόντος».