Παράλληλα με τη φυσική έκθεση θα πραγματοποιηθεί και η ψηφιακή ΧΕΝΙΑ, μέσω μίας σύγχρονης και διαδραστικής πλατφόρμας.
Η premium έκθεση για τον ξενοδοχειακό κλάδο θα πραγματοποιηθεί από τις 27 έως τις 29 Νοεμβρίου 2021, με φυσική παρουσία εκθετών και επισκεπτών, σε μια περίοδο πλήρους αποκατάστασης της κανονικότητας μετά και την επίτευξη ενός πολύ υψηλού ποσοστού εμβολιασμών στη χώρα μας, στα μέσα Νοεμβρίου.
Έχοντας ως στόχο να προσφέρει τα πιο σύγχρονα «εργαλεία» στις επιχειρήσεις που συμμετέχουν ως εκθέτες και ανταποκρινόμενη στις εξελίξεις και τις ανάγκες της μετά covid εποχής, η διοργανώτρια εταιρία της έκθεσης, εγκαινιάζει τη digital edition της Xenia.
Παράλληλα με τη φυσική έκθεση θα λειτουργήσει και η ψηφιακή πλατφόρμα της Xenia, η οποία θα φέρει σε επαφή τους εκθέτες με τους επαγγελματίες που δεν θα μπορέσουν να επισκεφθούν την έκθεση, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συνάψουν σημαντικές εμπορικές συμφωνίες.
Χιλιάδες Έλληνες και ξένοι αγοραστές, επομένως, θα λάβουν κωδικό δωρεάν εισόδου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ψηφιακής έκθεσης, για να πραγματοποιήσουν b2b meetings με τους εκθέτες μέσω video call.
https://www.xenia.gr/wp-content/uploads/2021/05/xenia-digital-kentriki.jpg
Η αξιόπιστη ψηφιακή πλατφόρμα της Xenia
Η ψηφιακή πλατφόρμα θα δώσει την ευκαιρία στους εκθέτες να αναδείξουν, μέσα από την σελίδα του προφίλ της εταιρείας τους, τα καινοτόμα προϊόντα, τις νέες τεχνολογίες και τις υπηρεσίες που αφορούν στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση, εξοπλισμό και τροφοδοσία Ξενοδοχείων, Ξενώνων, Ενοικιαζόμενων δωματίων και Camping σε ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών καταλυμάτων όλων των μεγεθών από 5* ξενοδοχεία μέχρι μικρές μονάδες ενοικιαζόμενων δωματίων.
Εκθέτες και αγοραστές θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν b2b meetings μέσω video call ή online chat για να συνομιλήσουν μεταξύ τους και φυσικά να κλείσουν απευθείας σημαντικές και επικερδείς εμπορικές συμφωνίες.
Οι αγοραστές από Ελλάδα και εξωτερικό που θα επισκεφτούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα θα μπορέσουν εύκολα και γρήγορα να βρουν πλήθος από προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, καθώς η εύχρηστη και διαδραστική ηλεκτρονική πλατφόρμα τούς δίνει την δυνατότητα να τα αναζητήσουν ανά κατηγορία, όνομα εκθέτη, προϊόν και χώρα, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά το τέλος της έκθεσης.
Ας σημειωθεί πως το 77,1% των ερωτηθέντων στη σχετική έρευνα θεωρούν σημαντική και την παράλληλη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας.