Την μεγάλη τους ικανοποίηση για το υψηλό οργανωτικό επίπεδο, την τεράστια γκάμα σε προϊόντα αλλά και την ποιότητα των εκθετών εξέφρασαν οι επισκέπτες, σε έρευνα που πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία.
Η διοργανώτρια εταιρία έχοντας ως στόχο πάντα να εξελίσσει τις εκθέσεις της και να τις βελτιώνει τόσο όσον αφορά το οργανωτικό επίπεδο όσο και την ποικιλία και την ποιότητα των εκθετών και των εκθεμάτων πραγματοποίησε έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών, σε ένα μεγάλο και αντιπροσωπευτικό δείγμα 470 επισκεπτών, κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης (26-28 Νοεμβρίου).
Βρήκατε τα προϊόντα για τα οποία επισκεφτήκατε την έκθεση;
Η έκθεση που καλύπτει όλες τις ανάγκες και απαιτήσεις του κλάδου
Αρχικά, η πολύ μεγάλη παρουσία στην Χenia 2022 – σύμφωνα με την έρευνα- επισκεπτών που είναι Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων (75%), ή Γενικοί Διευθυντές (12%), προσέδωσε στην έκθεση για ακόμα μία φορά μία τεράστια εμπορική αξία, αφού η παρουσία τους σε αυτή συνιστά απαραίτητη και καθοριστική προϋπόθεση για τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών. Το γεγονός ότι 63% απάντησε ότι επισκέφτηκε την έκθεση για να ενημερωθεί για τις τάσεις και τα νέα προϊόντα και το εντυπωσιακό 91% ότι βρήκε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αναζητούσε, αποδεικνύει ότι η Xenia αποτελεί για τους επισκέπτες της, την κορυφαία έκθεση για τον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας, που ικανοποιεί μέσα από τους εκθέτες της και τα προϊόντα που παρουσιάζουν, με σχεδόν απόλυτη πληρότητα τις προσδοκίες, τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους.
Κλείσατε εμπορικές συμφωνίες με τους εκθέτες κατά τη διάρκεια της Xenia;
Προτίθεστε να κλείσετε εμπορικές συμφωνίες με τους εκθέτες που πραγματοποιήσατε ραντεβού κατά τη διάρκεια της Xenia, μέσα στους επόμενους έξι μήνες;
Το 97% των επισκεπτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από την XENIA 2022
Τα στοιχεία της έρευνας είναι αποκαλυπτικά όσον αφορά τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών αφού το 97% δήλωσαν από ικανοποιημένοι έως εξαιρετικά ικανοποιημένοι από την έκθεση και το συντριπτικό ποσοστό του 96% των επισκεπτών της δήλωσαν με ότι θα επισκεφτούν την έκθεση Xenia 2023. Επίσης, πάρα πολύ σημαντική ήταν και η εμπορική αποτελεσματικότητα της έκθεσης καθώς σύμφωνα πάντα με την έρευνα το 68% των επισκεπτών δήλωσαν ότι σκοπεύουν να προβούν στο κλείσιμο εμπορικών συμφωνιών με τους εκθέτες τους επόμενους έξι μήνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τους επαγγελματίες που απάντησαν θετικά στο αν προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες τους επόμενους 6 μήνες, το 74% ήταν ξενοδόχοι. Επίσης, ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 23% δήλωσαν ότι έκλεισαν συμφωνίες με τις εταιρίες-εκθέτες κατά την διάρκεια της έκθεσης.
Mείνατε ικανοποιημένοι από την επίσκεψή σας στην έκθεση;
Πόσο πιθανό θεωρείτε ότι είναι να επισκεφτείτε την επόμενη διοργάνωση της έκθεσης το 2023;
Ικανοποιημένοι από την σεζόν 2022 δηλώνουν οι επισκέπτες
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, 86% των ξενοδόχων που συμμετείχαν σε αυτήν δήλωσαν ικανοποιημένοι από την εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση στη χώρα μας και την ποιότητα των τουριστών το 2022 ενώ παράλληλα το 81% εξ αυτών δήλωσαν από πολύ έως αρκετά ικανοποιημένοι από τις αφίξεις στο δικό τους κατάλυμα και τα έσοδα. Όλα τα παραπάνω στοιχεία καθώς και το γεγονός ότι το 55% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θεωρεί ότι η σεζόν 2023 θα είναι ακόμα καλύτερη από αυτή του 2022, επιβεβαιώνουν την μεγάλη εμπορική επιτυχία της έκθεσης και την διάθεση των ξενοδόχων να επενδύσουν. Τέλος, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που βγήκε μέσα από την έρευνα είναι το γεγονός ότι το 59% έχουν ήδη υιοθετήσει βιώσιμες πρακτικές στην επιχείρησή τους ενώ το 84% σκέφτεται να υιοθετήσει βιώσιμες πρακτικές στο μέλλον.
*Η έρευνα αξιολόγησης πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Alco, για λογαριασμό της FORUM AE, διοργανώτρια εταιρεία της XENIA, με στόχο τη βελτίωση της έκθεσης. Η ποσοτική έρευνα για τους επισκέπτες πραγματοποιήθηκε με μορφή προσωπικών συνεντεύξεων με την χρήση ημιδομημένου ερωτηματολογίου διάρκειας 8′-10′, σε δείγμα 470 Ελλήνων επαγγελματιών του ευρύτερου ξενοδοχειακού και κατασκευαστικού κλάδου, αρχιτέκτονες, επαγγελματίες της μαζικής εστίασης, οι οποίοι είτε έχουν επιχείρηση είτε σκοπεύουν να ανοίξουν μία νέα επιχείρηση. Οι ερωτώμενοι ήταν decision makers της επιχείρησης και το δείγμα περιλαμβάνει επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα (Αττική, Βόρεια, Νότια, Κεντρική και Νησιωτική Ελλάδα. Η προσέγγιση των ερωτώμενων έγινε κατά την έξοδο τους από την έκθεση και στις δύο εισόδους που διέθετε. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε από το Σάββατο 26 Νοεμβρίου έως την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022.