Ένα μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα, ποσό, που θα ξεπερνάει τις €400.000 θα δαπανήσει η διοργανώτρια εταιρεία, προκειμένου να προβεί σε πλήθος από στοχευμένες ενέργειες marketing και προώθησης της έκθεσης.
H Xenia αποτελεί αναμφισβήτητα το ραντεβού της τουριστικής βιομηχανίας και σημείο συνάντησης για όλους τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ξενοδοχίας. H διοργανώτρια εταιρεία, έχοντας ως στόχο κάθε χρόνο να μεγιστοποιεί την προβολή της Xenia και κατ’ επέκταση να μεγιστοποιεί την επισκεψιμότητα και την εμπορική αποτελεσματικότητα των εκθετών της, επενδύει σημαντικά ποσά για την προβολή της έκθεσης, διαμορφώνοντας παράλληλα ένα προσεκτικά σχεδιασμένο marketing plan. Με ένα budget που θα ανέλθει στα €400.000, η διαφημιστική προβολή της Xenia 2022 θα κυριαρχήσει σε όλα τα media, ψηφιακά και μη.
Tεράστια διαφημιστική δαπάνη
Η διαφημιστική καμπάνια της Xenia 2022 θα πρωταγωνιστήσει σε όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας με χιλιάδες τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, αλλά και Google Ads, promoted posts κ.ά. Πιο συγκεκριμένα, το 43% του διαθέσιμου προϋπολογισμού θα επενδυθεί σε τηλεοπτική καμπάνια τριών εβδομάδων σε όλα τα πανελλαδικά κανάλια, το 16% σε radio spots στους 14 κορυφαίους σε ακροαματικότητα ραδιοφωνικούς σταθμούς σε Αττική και Θεσσαλονίκη, το 18% σε digital marketing (newsletters, social media, Google ads), 14% σε barcode προσκλήσεις (ταχυδρόμηση 65.000 προσωπικών προσκλήσεων σε επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου) και 9% σε έντυπη διαφήμιση σε επαγγελματικά περιοδικά και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της περαιτέρω διεθνοποίησης της έκθεσης θα υπάρξει αύξηση και στις στοχευμένες ενέργειες σε αγορές-στόχους του εξωτερικού, επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ανάδειξη και προβολή της έκθεσης και σε διεθνές επίπεδο, με στόχο να προσεγγίσει 150 ξενοδόχους από τα Βαλκάνια και Μεσογειακές χώρες.