XENIA 2024 Ηighlights
Λίστα Εκθετών
Walkthrough

Digi Hotel Stage 2024

Metaverse και φιλοξενία, customer experience design, τάσεις και εξελίξεις σε social media, digital advertising και online πωλήσεις, χρηματοδοτικά προγράμματα, parity τιμών, η νέα εποχή των ψηφιακών πληρωμών συζητήθηκαν στο Digi Hotel Stage. 

Οnline πωλήσεις & διανομή αναλύθηκαν από τους digi experts την 3η ημέρα

Η τρίτη ημέρα του Digi Hotel 2024, που διεξήχθη στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, επιβεβαιώνοντας την πρωτοποριακή δυναμική της εκδήλωσης. Το κοινό, αποτελούμενο από κορυφαία στελέχη της ξενοδοχειακής αγοράς και επαγγελματίες του marketing, είχε την ευκαιρία να εμπλουτίσει τις γνώσεις του μέσα από καινοτόμα θέματα, κορυφαίους ομιλητές και πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση της ψηφιακής παρουσίας των επιχειρήσεων φιλοξενίας.
Η ημέρα επικεντρώθηκε στις Online Πωλήσεις και πώς αυτές μπορούν να αποτελέσουν βασικό πυλώνα κερδοφορίας για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας. Οι Online Πωλήσεις και οι τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον ήταν το πάνελ με το οποίο ξεκίνησαν οι εργασίες με συντονίστρια τη δημοσιογράφο Βίκη Βαμιεδάκη (News247). Η Βίκυ Δορζιώτη από την AXIA Hospitality ανέλυσε σύγχρονες προσεγγίσεις για τη διαχείριση online πωλήσεων, τονίζοντας τη σημασία των σωστών συνεργασιών με OTAs και την προώθηση direct bookings. Από την πλευρά του ο Γιώργος Γιαννιός από τη Reload Hotel Sales μίλησε για τη στρατηγική αξιοποίηση εργαλείων και δεδομένων, βοηθώντας τα ξενοδοχεία να παραμείνουν ανταγωνιστικά σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Bίκη Βαμιεδάκη (News247), Βίκυ Δορζιώτη (AXIA HOSPITALITY),
Γιώργος Γιαννιός (RELOAD HOTEL SALES)

Μάρκος Γεωργίου (LOGUERS)

Στην ομιλία του, ο Μάρκος Γεωργίου της Loguers παρουσίασε τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν τις online πωλήσεις, όπως τα αυτοματοποιημένα εργαλεία διαχείρισης, οι AI-driven πλατφόρμες και οι εξελιγμένες μέθοδοι παρακολούθησης ανταγωνιστών. Ο Αλέξανδρος Δαμίγος από την Advanced Travel Technologies εξήγησε πώς οι απευθείας κρατήσεις μπορούν να αυξήσουν την κερδοφορία των επιχειρήσεων. Τα Do’s και Don’ts στην online διανομή ήταν το θέμα της ομιλίας της κας Τίνας Τσιαμπάου από τη WebHotelier │ PrimalRES, που κατέγραψε τα κρίσιμα σημεία που πρέπει να προσέξουν οι ξενοδόχοι, όπως η τιμολογιακή ισορροπία, η διαφάνεια και η σωστή επιλογή συνεργατών. Σε ένα επίκαιρο Workshop, η Στέλλα Τσαντήλα από την Incrementum και ο Βασίλης Ριαβόγλου από τη Lighthouse Intelligence παρουσίασαν πρακτικές μεθόδους για την προσαρμογή στρατηγικών revenue σε αβέβαιες περιόδους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ευελιξίας και της συνεχούς αναθεώρησης στόχων.
Με ένα θέμα για την ευελιξία στις προκλήσεις της εποχής, ο Μιχάλης Βαμιεδάκης, Πρόεδρος της Ελλάδας στην Allsun Hotels και Σύμβουλος Ανάπτυξης της Danaos Travel, μίλησε για τη σημασία της γρήγορης προσαρμογής στις ραγδαίες αλλαγές της αγοράς, αναφέροντας συγκεκριμένα παραδείγματα.

Online Contracting και η σημασία του στις σύγχρονες πωλήσεις, ήταν το θέμα που ανέπτυξε ο Φεντερίκο Σάντος, ιδρυτής της Puro Management, προτείνοντας έναν πρακτικό οδηγό για τη διαμόρφωση online συμβολαίων που βελτιώνουν τη διαφάνεια και αυξάνουν την αποδοτικότητα στις συνεργασίες. Στην ομιλία του «Revenue at the Heart of Everything», ο Νίκος Τσιτσούλης, CEO της HotelLab, υποστήριξε ότι το revenue management δεν είναι απλώς ένα εργαλείο αλλά το θεμέλιο κάθε στρατηγικής για τη μεγιστοποίηση των εσόδων.

 

Η ημέρα ολοκληρώθημε με το Case Study του ξενοδοχείου Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια. Ο Δημήτρης Μαθιουδάκης, συνιδρυτής της Mind The Ad, παρουσίασε την επιτυχημένη περίπτωση του Amaroda, αναλύοντας πώς το ξενοδοχείο πέτυχε να αυξήσει την προβολή του, να μεγιστοποιήσει τις κρατήσεις και τα κέρδη τουκαι να ενισχύσει τη φήμη του μέσα από στοχευμένες online στρατηγικές.

Αλέξανδρος Δαμίγος (ADVANCED TRAVEL TECHNOLOGIES)

Στέλλα Τσαντήλα (Incrementum), Βασίλης Ριαβόγλου (LIGHTHOUSE INTELLIGENCE) 

Ένα θετικό αποτύπωμα για το μέλλον της φιλοξενίας
Η τρίτη ημέρα του Digi Hotel 2024 έφερε στο προσκήνιο τις καλύτερες πρακτικές, τις σύγχρονες τάσεις και την εμπειρία κορυφαίων επαγγελματιών, αφήνοντας μια αίσθηση αισιοδοξίας και δυναμικής για το μέλλον του κλάδου. Οι συμμετέχοντες έφυγαν γεμάτοι έμπνευση και νέες γνώσεις, έτοιμοι να ενσωματώσουν καινοτόμες στρατηγικές στις επιχειρήσεις τους. Η επιτυχία αυτής της ημέρας όχι μόνο επιβεβαίωσε τον θεσμό ως σημείο συνάντησης της γνώσης και της καινοτομίας αλλά έθεσε και τον πήχη ψηλά για τις επόμενες διοργανώσεις!

AI & Digital marketing και online κρατήσεις συζητήθηκαν τη 2η ημέρα

Η δεύτερη μέρα του Digi Hotel 2024, της κορυφαίας παράλληλης εκδήλωσης που φιλοξενείται στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2024, επιβεβαίωσε τη θέση της ως σημείο αναφοράς για την τεχνολογία και την καινοτομία στη φιλοξενία. Το Digi Hotel Stage γέμισε με ειδικούς του μάρκετινγκ, στελέχη ξενοδοχείων και επαγγελματίες από ηγέτιδες εταιρείες που εξειδικεύονται στον τομέα του digital hospitality. Μέσα από εμπεριστατωμένες παρουσιάσεις, συζητήσεις και case studies, αναδείχθηκαν όλες οι τελευταίες τάσεις και εξελίξεις που επηρεάζουν τη βιομηχανία.

Η ημέρα ξεκίνησε δυναμικά με μια εκτενή συζήτηση για τις πιο πρόσφατες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ, με τη συντονίστρια Άντζελα Κατσένη, Head of Communications της OCM DIGITAL MEDIA, να καθοδηγεί τη συζήτηση. Οι ομιλητές Νίκος Καπετανάκης (GLOBE ONE DIGITAL), Μιχάλης Ίκουτας (THREE SIXTY MARKETING) και Φένια Αρτικοπούλου (INK DESIGN) μοιράστηκαν πολύτιμες πληροφορίες για τη στρατηγική αξιοποίηση των data-driven καμπανιών, την αποτελεσματική στόχευση κοινού και τη δημιουργία περιεχομένου που ξεχωρίζει.

Ο Βασίλης Πολύζος, CEO της THE VSCOPE, ανέλυσε τη δυναμική του AI στη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου. Παρουσίασε παραδείγματα για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, να μειώσει το κόστος παραγωγής και να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες μέσα από προσωποποιημένες λύσεις. Η Σοφία Γκοτσοπούλου, Digital Marketing Specialist της WEB IN TOURISM, αποκάλυψε πώς οι αλλαγές στους αλγόριθμους των social media διαμορφώνουν τη στρατηγική προώθησης των επιχειρήσεων. Μέσα από πρακτικά παραδείγματα, ανέδειξε την ανάγκη για ευέλικτες προσεγγίσεις και τονίστηκε η σημασία του αυθεντικού περιεχομένου για την ενίσχυση της απήχησης.

Άντζελα Κατσένη (OCM DIGITAL MEDIA), Φένια Αρτικοπούλου (INK DESIGN), Νίκος Καπετανάκης (GLOBE ONE DIGITAL), Μιχάλης Ίκουτας (THREE SIXTY MARKETING)

Βασίλης Πολύζος (THE VSCOPE)

Η επόμενη ενότητα επικεντρώθηκε στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής, έναν τομέα που μπορεί να καθορίσει την κερδοφορία της επιχείρησης. Οι ομιλητές Γιάννης Κουτσόπουλος (ABOUTHOTELIER), Χαράλαμπος Σιδηρόπουλος (BOOKRES) και Πέτρος Αρουκάτος (DIGITAL UP) μέσα από ένα πλούσιο Workshop, παρουσίασαν στρατηγικές που αξιοποιούν εργαλεία real-time data και δυναμικές τιμολογιακές πολιτικές για την αύξηση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής.

Ο Νίκος Φουρναράκης, Senior Manager – Data & AI Consulting στη SATORI ANALYTICS, παρουσίασε ένα όραμα για το ξενοδοχείο του μέλλοντος. Αναφέρθηκε στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη διαχείριση της εμπειρίας πελάτη, την εξατομίκευση των υπηρεσιών και τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των ξενοδοχείων. Ο Δημήτρης Σερίφης, CEO της NELIOS, επικεντρώθηκε στις νέες τεχνολογίες και ψηφιακές τάσεις που ενισχύουν τις άμεσες κρατήσεις. Παρουσίασε σύγχρονες πρακτικές για τη χρήση της AI και ανέδειξε τη σημασία της χρήσης πλατφορμών που προσελκύουν τους πελάτες απευθείας, μειώνοντας το κόστος από τρίτους παρόχους.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με μια καινοτόμα παρουσίαση με συντονίστρια την Κατερίνα Σαριδάκη, εκπρόσωπο του CapsuleT. Παρουσιάστηκαν λύσεις που συνδυάζουν τεχνολογίες AI, χρηματοοικονομικές τεχνολογίες (fintech) και βιώσιμες πρακτικές, ανοίγοντας τον δρόμο για την επόμενη ημέρα στον τουριστικό τομέα, μέσα από τις εταιρείες PrimeHost, travelr και Mystery pot.

Σοφία Γκοτσοπούλου (WEB IN TOURISM)

Γιάννης Κουτσόπουλος (ABOUTHOTELIER), Χαράλαμπος Σιδηρόπουλος (BOOKRES),
Ζαχαρούλα Κατράδη (DIGITAL UP)

Hotel Digitalization στο επίκεντρο της  1ης ημέρας

Το Digi Hotel Stage, η κορυφαία πλατφόρμα για τις ψηφιακές τεχνολογίες στη φιλοξενία, έκανε δυναμικό ξεκίνημα στο Hall 1 της Xenia 2024 το Σάββατο 23 Νοεμβρίου. Με μια πλούσια ατζέντα θεμάτων και συμμετοχές από ειδικούς του κλάδου, η πρώτη ημέρα επικεντρώθηκε σε καίρια ζητήματα που αφορούν τη μεταμόρφωση των ξενοδοχείων σε ανταγωνιστικές και πλήρως ψηφιοποιημένες επιχειρήσεις.

Η ημέρα ξεκίνησε με την ενότητα Digital Transformation, μια διαφωτιστική συζήτηση που συντόνισε η Βίκη Τρύφωνα, δημοσιογράφος του Powergame.gr. Οι ομιλητές, Λάμπρος Λαμπριανάκης (HIT Hospitality), Γιώργος Ευφραιμίδης (ATLANTIS Engineering), Θωμάς Πούλιος (EPSILON HOSPITALITY AE) και Δημήτρης Χαραλάμπους (SOFTONE F&B), μίλησαν για τις προκλήσεις της ψηφιακής μετάβασης στη φιλοξενία. Εξήγησαν πώς οι τεχνολογικές λύσεις και οι επενδύσεις μπορούν να ενισχύσουν την αποδοτικότητα, μειώνοντας κόστη και αναβαθμίζοντας την εμπειρία του πελάτη.

Στη συνέχεια, η ομιλία του Μάριου Κουνέλη, Chief Sales Officer της WEBHOTELIER │ PRIMALRES, ανέδειξε τα πλεονεκτήματα εργαλείων όπως τα PMS, Channel Managers, Booking Engines και RMS. Εστίασε στον τρόπο που οι έξυπνες τεχνολογίες βοηθούν τα ξενοδοχεία να διαχειρίζονται κρατήσεις, διαθεσιμότητα και τιμές, μεγιστοποιώντας τα έσοδα τους. Η ενότητα για τις Digital Payments for Hotels, με ομιλητή τον Πάνο Χαλκιά, Managing Director της TRANSACTION SYSTEMS, παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις στις ψηφιακές πληρωμές. Από τις ανέπαφες συναλλαγές έως τις καινοτομίες σε ασφάλεια δεδομένων, η ομιλία ανέδειξε τον κρίσιμο ρόλο της τεχνολογίας στις χρηματοοικονομικές λειτουργίες των ξενοδοχείων.

Ηλίας Αλεξάκης (Founder ORBITO)

Χρήστος Βαχαμίδης (CEO WEBOLUTION)

Μάριος Κουνέλης (Chief Sales Officer WEBHOTELIER │ PRIMALRES)

Μάριος Κουνέλης (Chief Sales Officer WEBHOTELIER │ PRIMALRES)

Η συζήτηση γύρω από τα Hotel Website Latest Trends έφερε στο επίκεντρο τη σημασία ενός μοντέρνου, φιλικού προς τον χρήστη και τεχνικά άρτιου ιστότοπου. Ο Χρήστος Βαχαμίδης, CEO της WEBOLUTION, τόνισε πώς ένα λειτουργικό website, που ακολουθεί τις νέες τάσεις, μπορεί να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις και να ενισχύσει την online παρουσία του ξενοδοχείου. Η επόμενη θεματική ενότητα, How to Digitalize your Hotel Operations: Step by Step, παρουσίασε έναν πρακτικό οδηγό για την ψηφιοποίηση των λειτουργιών ενός ξενοδοχείου. Οι ομιλητές Ευαγγελία Καραλιόλιου (FLARMIO), Νίκος Σιγλίδης (OUTLIER HOSPITALITY) και Ειρήνη Λαγκασμή (SMART REP) εξήγησαν βήμα-βήμα πώς η εφαρμογή λύσεων τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση και την εμπειρία του πελάτη.

Η βιωσιμότητα τέθηκε στο προσκήνιο στην ενότητα ESG in Hospitality: Beating Challenges, Reaping Benefits with Digitalization. Με συντονιστή τον δημοσιογράφο τεχνολογίας Φανούρη Δρακάκη (2045.gr), οι ομιλητές Αλέξανδρος Μανιατόπουλος (YODIWO), Μαρία Μ. Αλεξίου (εμπειρογνώμων εταιρικής βιωσιμότητας) και Κώστας Βαμβακάς (VK PREMIUM Business Consultants) συζήτησαν πώς οι επιχειρήσεις φιλοξενίας μπορούν να συνδυάσουν την τεχνολογία με τις αρχές ESG, δημιουργώντας αξία για τους επισκέπτες, το περιβάλλον και την κοινωνία. Μια ξεχωριστή παρουσίαση, με τίτλο On the Spotlight: Accessibility & Inclusivity for Hotels, από τον Ηλία Αλεξάκη, Founder της ORBITO TRAVEL, ανέδειξε τη σημασία της προσβασιμότητας για τους επισκέπτες με ειδικές ανάγκες. Ο Αλεξάκης έδωσε πρακτικές συμβουλές για το πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να γίνουν πιο φιλόξενα για όλους.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την ενότητα Education in the Digital Era, που επικεντρώθηκε στις δεξιότητες που απαιτούνται για το μέλλον της φιλοξενίας. Οι συντονίστριες Μάγδα Πειστικού (ΙΝΣΕΤΕ) και Ευαγγελία Μπαραλού (Alba Graduate Business School) φιλοξένησαν κορυφαίους επαγγελματίες: Γιάννη Μπατσή (Talent Development Expert), Βασίλη Πολύζο (THE VSCOPE), Βασίλη Ριάβογλου (Lighthouse) και Ηλία Σκενδερίδη (Digital Marketing Strategist). Οι συμμετέχοντες συζήτησαν τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής και το πώς η εκπαίδευση μπορεί να προετοιμάσει τα στελέχη του τουρισμού για το μέλλον.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ & ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ