XENIA 2024 Ηighlights
Λίστα Εκθετών
Walkthrough

Xenia Digi Hotel

Το Digi Hotel της Xenia 2017 αναδείχτηκε ως η κορυφαία εκδήλωση για τις ψηφιακές τεχνολογίες για την ξενοδοχεία στην χώρα μας και συγκέντρωσε πλήθος από επαγγελματίες του κλάδου που ήθελαν να ενημερωθούν για τις εξελίξεις.

Για τρεις ημέρες, η καρδιά των ψηφιακών εξελίξεων χτυπούσε στην Xenia, στο μοντέρνο stage του Digi Hotel στο Hall 2 του εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo. Με ένα πλούσιο πλήρες πρόγραμμα, 7 ωρών καθημερινά, με 50 κορυφαίους ομιλητές, founders, partners, ceo’s, managing directors και υψηλά στελέχη των καλύτερων εταιρειών ψηφιακών τεχνολογιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με 40 ομιλίες και 5 θεματικά πάνελς, χαρτογραφήθηκε, αναλύθηκε και παρουσιάστηκε η παγκόσμια σύγχρονη πραγματικότητα του ξενοδοχειακού digital.

Είχε προηγηθεί πολύμηνος σχεδιασμός, της κάθε λεπτομέρειας του προγράμματος, από μια εξαιρετική επιτροπή, που αποτελούνταν από τους Έλληνες γκουρού στους τομείς των ψηφιακών τεχνολογιών και των ξενοδοχείων.

Το κοινό, στην συντριπτική του πλειονότητα ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, αλλά και στελέχη του κλάδου από όλη τη χώρα, αγκάλιασαν την εκδήλωση, κατακλύζοντας το stage του Digi Hotel όχι μόνο με την παρουσία τους, αλλά και τις ερωτήσεις τους. Δεν ήταν δε, λίγοι εκείνοι που παρακολούθησαν σχεδόν το σύνολο του προγράμματος.

Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, κάλυψαν όλο το φάσμα των ψηφιακών εξελίξεων στα ξενοδοχεία και ανέδειξαν το θέμα της ψηφιακής επανάστασης στον κλάδο της φιλοξενίας, αφού αποκάλυψαν ότι ακόμα και οι πιο παλιοί και παραδοσιακοί «παίχτες» του παγκόσμιου τουρισμού, μπαίνουν δυναμικά στην ψηφιακή εποχή της πώλησης.

Κάθε θεματική ενότητα ξεκινούσε με ένα πάνελ «προβληματισμού» όπου αναλύθηκε με κάθε λεπτομέρεια το θέμα και στη συνέχεια στοχευμένες παρουσιάσεις από τους ειδικούς της αγοράς έδιναν τις λεπτομέρειες και αποκάλυπταν λύσεις και πρακτικές.

1. Από αριστερά: Ν. Χαραλαμπόπουλος (Hotel Brain), Μ. Θεοφανοπούλου (GTP), Γ. Τσάκαλος (Electra Hotels), Σ. Σοφιανός (Spectrum)

Ενότητες με συναρπαστικό περιεχόμενο

Στη θεματική ενότητα, Content as hotel asset παρουσιάστηκαν όλα τα στοιχεία που απέδειξαν ότι το περιεχόμενο αποτελεί σήμερα ένα από τα βασικότερα όπλα  του ξενοδοχείου για την σωστή παρουσίαση του με στόχο την προσέλκυση της επιθυμητής πελατείας. Οι εκλεκτοί ομιλητές, ο καθένας στον τομέα του, εξήγησε την έννοια του κάθε είδους περιεχομένου, που χρησιμοποιείται για την εμφάνιση, την προβολή και την προώθηση, ενός ξενοδοχείο, δηλαδή τα κείμενα, το βίντεο, οι φωτογραφίες, τα newsletters και η τοποθέτηση αυτών με το σωστό τρόπο, σε ψηφιακά και μη εργαλεία, όπως websites, social media, μπροσούρες, κλπ. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σπουδαιότητα του SEO-Search Engine Optimization. Αναλύθηκε η σωστή παραγωγή, η χρήση και η σημασία όλων των στοιχείων, ώστε να μπορούν να λειτουργούν σωστά και να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις, ενώ στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε με το περιεχόμενο του, να αυξήσει την πελατεία του.

2Δημήτρης Σερίφης (Nelios)                                   3. Βίκυ Πούλιου (Belverede Hotel Mykonos)

Στη θεματική ενότητα Social media αναδείχτηκε αρχικά η χρήση τους ως κορυφαία ψηφιακά εργαλεία  για την προώθηση και την προβολή του ξενοδοχείου. Οι ομιλητές στις παρουσιάσεις τους ανάλυσαν τις διαφορετικές λειτουργίες τους, τους ξεχωριστούς χειρισμούς και χρήσεις τους, αλλά και την κρισιμότητα τους ως κανάλια πώλησης των ξενοδοχείων. Επι χάρτου τέθηκαν τα μεγαλύτερα social media, το Facebook, το Instagram, το Google my Business κ.α. Παρουσιάστηκαν παραδείγματα για συχνά λάθη αλλά και σωστές πρακτικές, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο marketing μέσω social media. Στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε μέσω των Social Media, να ενδυναμώσει τη σχέση με την πελατεία του και να την αυξήσει.

4. Από αριστερά: Β. Βαμιεδάκη (CV), Δ. Σερίφης (Nelios), F. Santos Guvilan (Hotel Brain), Β. Μάτσας (Webhotelier)

Στη θεματική ενότητα Strategy, Sales & Distribution, το ενδιαφέρον των ακροατών κορυφώθηκε καθώς η  στρατηγική, οι πωλήσεις και τα κανάλια διανομής είναι σήμερα το απόλυτο ζητούμενο για τον ξενοδόχο. Όπως αναλύθηκε από τους ομιλητές, η ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής είναι αυτή που θα οδηγήσει σε επιτυχημένες πωλήσεις, που θα επιτευχθούν μέσω των σωστών καναλιών. Οι ειδικοί έδωσαν οδηγίες και λύσεις για την σωστή τιμή και τιμολόγηση των δωματίων, παρουσίασαν τις μεγάλες δυνατότητες των online booking engines, που οδηγούν σε απευθείας κρατήσεις, ενώ σε επιμέρους ομιλίες εκπρόσωποι της παγκόσμιας αγοράς των καναλιών διανομής, παρουσίασαν τη δική τους στρατηγική και την ελληνική αγορά. , ενώ θα παρουσιαστούν επιτυχημένα case studies ελληνικών ξενοδοχείων σε αυτούς τους τομείς. Στο τέλος της ενότητας, παρουσιάστηκε ένα επιτυχημένο case study ελληνικού ξενοδοχείου που κατάφερε με την σωστή στρατηγική πωλήσεων, να αυξήσει την πελατεία του.

5. Γιάννης Οικονόμου(Galaxy Hotel – Ηράκλειο)    6Σταύρος Ματσούρης (Kipriotis Village – Κώς)

Στη θεματική ενότητα  Innovative Startups & Applications παρουσιάστηκαν στο κοινό οι πλέον καινοτόμες και πρωτοπόρες ελληνικές start up επιχειρήσεις οι οποίες εξήγησαν  τα προϊόντα τους που βρίσκουν εφαρμογή και δίνουν λύσεις στις σύγχρονες ανάγκες του ξενοδοχείου. Παρουσιάστηκαν applications για τον ιδανικό virtual concierge για το σύγχρονο ταξιδιώτη, έξυπνες εφαρμογές για τη διαχείριση απαντήσεων σε απευθείας αιτήματα των πελατών ξενοδοχείων, εργαλεία που έχει στα χέρια του ένα μικρό ή μεσαίο ξενοδοχείο, καθώς και αυτοματισμοί και ψηφιακές λύσεις για τους ταξιδιώτες του μέλλοντος.

7. Από αριστερά: Δ. Σερίφης (Nelios), Α. Αϊβαλής (Aival.com), Β. Μάτσας (Webhotelier), Σ. Παπασπυρόπουλος (x2Interactive)

Στη θεματική ενότητα Hotel Digital Presence αναλύθηκε με λεπτομέρεια η ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία ενός ξενοδοχείου, αλλά και τα απαραίτητα εργαλεία που πρέπει να αναπτύξει ώστε να θεωρείται ψηφιακά επαρκές. Παρουσιάστηκαν τα εργαλεία και οι τεχνικές για το πως μπορεί να βελτιώσει  τις αποδόσεις στην ιστοσελίδα του, πως μπορεί να προβάλει τον προορισμό, πως μπορεί να εμπλουτίσει και να διευκολύνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τον πελάτη του. Επιπλέον παρουσιάστηκαν επιτυχημένα case studies ελληνικών ξενοδοχείων σε αυτούς τους τομείς της ολοκληρωμένης παρουσίας, με παραδείγματα για city και resort hotels.
Στη θεματική ενότητα Hotel promotion & advertising παρουσιάστηκε με εντυπωσιακό τρόπο, ο απέραντος κόσμος της ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης και οι πάμπολλες  λύσεις για τον ξενοδόχο. Το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει με στοιχεία τις ραγδαίες εξελίξεις, αλλά και τα καινούρια προϊόντα και εργαλεία της αγοράς. Αναλυτικά χαρτογραφήθηκε η σύγχρονη πελατεία που σήμερα σερφάρει στον παγκόσμιο ιστό αναζητώντας το ιδανικό κατάλυμα για το γούστο και τον σκοπό του ταξιδιού, την ίδια ώρα που ο ξενοδόχος αναζητά τον πελάτη – στόχο, επενδύοντας χρήματα στην προώθηση και τη διαφήμιση. Οι ομιλητές εξήγησαν πως η νέα πραγματικότητα των δημοσιογράφων, bloggers και influencers τους θέλει ταξιδεύουν, να γράφουν, να μεταδίδουν και να επηρεάζουν καθοριστικά τους ακόλουθους τους στις επιλογές τους. Αναλύθηκαν οι τρόποι και οι σωστές πρακτικές με τα οποία ο ξενοδόχος θα τους χρησιμοποιήσει σωστά. Έμφαση δόθηκε και στην εμπειρία έξω από τα ξενοδοχεία που πρέπει ο ξενοδόχος να προβάλει και να προσφέρει. Ειδικά θέματα για τη διαφήμιση μέσω Google, email marketing και social media, κ.α. εκπαίδευσαν το κοινό στις τελευταίες του εξελίξεις.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ & ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ